OBCHODNÍ PODMÍNKY
Provozovatel Fithouse Kroměříž, IČ 09200291, Mgr. Martin Ničajevský, se
sídlem 17.listopadu 4017/2, Kroměříž 767, e-mail: fithousekm@gmail.com,
tel.: 775178195 (dále jen „Fithouse“), vydává tyto obchodní podmínky
(dále jen „Obchodní podmínky“):
I. Úvodní ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží a služeb
nabízených Fithouse a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti
Fithouse a jeho zákazníků
2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami a
Reklamačním řádem (jak je specifikován níže), které jsou uvedeny na
internetové adrese (http://www.fithousekm.cz/rezervace) a současně na
recepci Sportcentra.
II. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech Fithouse
1. Aktuální nabídka zboží a služeb Fithouse, včetně cen za dané služby a
zboží, je k dispozici v obchodních prostorech Fithouse na adrese:
Fithouse, 17.listopadu 4017/2, Kroměříž.
2. Fithouse může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro
jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu
účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník
před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.
3. Zákazník má možnost za zboží a služby platit prostřednictvím
zákaznické karty, má-li na zákaznickém účtu uložen Deposit (jak je
specifikován níže), a to alespoň ve výši odpovídající hodnotě kupovaného
zboží nebo služby. Prostřednictvím zákaznické karty lze využít i další
formy úhrady za zboží a služby, a to hotovost, platební kartu, benefitní
zaměstnanecké poukazy v papírové či elektronické formě (např.
volnočasové poukázky Sodexo a další), a benefitní programy (např.
Multisport a další), podmínky využívání těchto benefitů si stanovuje
aktuálně a zveřejňuje v prostorách Fithouse a na webových stránkách.
Zákazník je povinen splnit podmínky stanovené Fithouse pro čerpání
benefitů (např. zřízení zákaznického účtu, vklad na deposit pro úhradu
případných storno poplatků, v opačném případě není nákup zboží nebo
služeb prostřednictvím benefitů umožněn.
4. Zboží a služby lze Zákazníkovi prodat také bez použití zákaznické
karty, resp. zřízení Zákaznického účtu, tedy na tzv. anonymní účet, v
takovém případě jsou služby poskytovány v základní ceně a je možné
využít pouze ty způsoby úhrady, které si určuje Fithouse.
III. Zákaznický účet, Depozit, Členství,
1. Zákazník si zřizuje ve Fithouse zákaznický účet. Zákaznický účet bude
Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s ohledem
na povinná pole, a předání/doručení tohoto formuláře Fithouse. Po
založení účtu si může Zákazník na zákaznický účet vložit peněžitou
částku (dále jen „Deposit“), minimálně ve výši 300 Kč. 2. Vklad na
Deposit se provádí úhradou v hotovosti, platební kartou na pokladně
centra. Vklad na Deposit není možné učinit prostřednictvím benefitních
poukazů. Deposit lze využít k úhradě veškerého zboží a služeb nabízených
FITHOUSE, mimo služby osobního trenéra. Dle výše dobitého kreditu v
částce 1000 Kč a vyšší, v částce 3000 Kč a vyšší je Zákazník přiřazen do
předem definované zákaznické skupiny poskytující slevové benefity na
vybrané zboží a služby dle aktuálního ceníku FIthouse. Přiřazení
odpovídající depositní skupiny se řídí vždy dle výše posledního vkladu
na účet a zbývající nevyčerpaná částka na zákaznickém účtu je přiřazena
do dané slevové skupiny. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického
účtu. O aktuální výši Depositu na zákaznickém účtu se může Zákazník
informovat také v centru, a to po předložení příslušné zákaznické karty
vztahující se k danému účtu. Fithouse zasílá automaticky na e-mail
Zákazníka s předstihem 30 dnů informační e-mail o konci platnosti
Depositu.
3. Vložený deposit je Zákazník povinen vyčerpat nejpozději do 12 měsíců,
počítáno od okamžiku vložení příslušného Depositu. Po uplynutí doby dle
předchozí věty skončí platnost vloženého Depositu. Platnost depositu je
možno prodloužit vložením další finanční částky, min. 300 Kč. Celá
zbývající výše Depositu bude přiřazena do slevové skupiny dle výše
vkladu. Zakoupený Deposit není možné směnit zpět na peněžní prostředky a
jakkoli vracet, to platí také v případě zrušení zákaznického účtu. Ve
výjimečných případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail
fithousekm@gmail.coom s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být
Deposit zákazníkovi vrácen, výhradně pouze v hotovosti ve stanoveném
termínu současně s vrácením čipové karty a výmazání účtu.
4. Fithouse dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k
nákupu členství, tedy časové permanentky, která umožňuje Zákazníkovi
využívání služeb Fithouse po určitou časovou hranici za konkrétně
vytvořených podmínek (např. roční, půlroční a měsíční permanentka do
fitness apod.). Fithouse může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní
podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu,
věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále Fithouse může
vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách
bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem
informován. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si
lze ověřit platnost členství nebo se může Zákazník informovat také v
Fithouse, a to po předložení příslušné zákaznické karty vztahující se k
danému účtu. Fithouse zasílá automaticky na e-mail Zákazníka s
předstihem 7 dnů informační e-mail o konci platnosti členství.
5. Fithouse dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k
nákupu permanentky na předem stanovenou či dohodnutou kombinaci služeb,
příp. zboží Fithouse. Fithouse může u jednotlivých služeb stanovit
konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na
kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. Dále Fithouse
může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších
podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným
způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického
účtu, kde si lze ověřit platnost permanentky nebo se může Zákazník
informovat také v Fithouse, a to po předložení příslušné zákaznické
karty vztahující se k danému účtu. Fithouse zasílá automaticky na e-mail
Zákazníka s předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti
permanentky.
6. Zakoupenou permanentku je Zákazník povinen vyčerpat do stanoveného
data platnosti, které je Zákazníkovi sděleno při nákupu permanentky. Po
uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost permanentky. Platnost
permanentky není možné prodloužit. Ve výjimečných případech na základě
písemné žádosti klienta na e-mail fithousekm@gmail.com.cz s odůvodněním
a prokázáním vážného důvodu může být platnost permanentky prodloužena.
7. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes webové
rozhraní na adrese fithousekm.cz/rezervace. Po přihlášení, které se
uskuteční zadáním platného uživatelského jména a hesla, má Zákazník
možnost rezervovat lekce. Dále je možné v zákaznickém účtu přes webové
rozhraní administrovat zadané kontaktní údaje. Jestliže bude mít
Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na svůj zákaznický účet či s
rezervací, informuje o této skutečnosti bezodkladně recepci Fithouse.
8. Pro přihlašování pomocí rezervačního systému CLUBSPIRE je nutné
provést registraci u nás na recepci Fithouse.
IV. Zákaznický identifikátor
1. Po zřízení zákaznického účtu bude Zákazníkovi předána zákaznická
karta, která slouží jako identifikátor k zákaznickému účtu. Zákaznická
karta může být přiřazena pouze k pojmenovanému účtu, se kterým může
disponovat výlučně osoba uvedená jako majitel této karty. 2. V případě
ztráty/odcizení zákaznické karty je Zákazník povinen co nejdříve
kontaktovat Fithouse, aby tuto kartu zablokovala. Fithouse neodpovídá za
případné škody, které Zákazníkovi z důvodu ztráty/odcizení zákaznické
karty vzniknou.
V. Nákup služeb prostřednictvím přímé úhrady od zaměstnavatele
1. Fithouse umožňuje zákazníkům nákup služeb také přímou úhradou za
služby, poskytovanou zaměstnavatelem, na základě vystavené faktury.
Konkrétní podmínky pro využití služeb stanoví Fithouse. O těchto dalších
podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným
způsobem informován.
VI. Rezervace
1. Zákazník si může rezervovat aktivity ve Fithouse (dále jen
„Rezervace“), pokud má u Fithouse zřízen zákaznický účet, na kterém je
složen Deposit ve výši odpovídající ceně jednotlivé aktivity nebo tuto
aktivitu přímo hradí.
2. Rezervaci je možné učinit osobně na recepci Fithouse, a to na základě
předložení zákaznické karty a/nebo přes webové rozhraní po přihlášení do
zákaznického účtu a/nebo telefonicky (po provedení ověření identifikace
Zákazníka).
3. Po provedení rezervace bude Zákazníkovi blokován deposit ve výši
odpovídající ceně sportovní aktivity, s čímž Zákazník provedením
rezervace souhlasí. Na tuto skutečnost bude Zákazník současně upozorněn
před provedením rezervace.
4. Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby.
5. Fithouse stanoví storno poplatky pro jednotlivé služby individuálně.
V případě sálových cvičení (např. KTB, MAMAFIT, SMS a další): Pokud
Zákazník zruší svou rezervaci: a. více než 4 hodiny před zahájením
aktivity, není mu účtován storno poplatek; b. 4 a méně hodin před
zahájením aktivity, bude mu účtován storno poplatek ve výši 50% ceny
lekce. Pokud Zákazník svoji rezervaci nezruší vůbec, bude mu účtován
poplatek 100% z ceny lekce. V případě využití uvolněného místa není
storno poplatek účtován.
6. Rezervace může být zrušena telefonicky na kontaktním telefonním čísle
Fithouse, osobně na recepci Fithouse či elektronicky přes klientský
účet. Ve všech přípustných formách storno rezervace je případně storno
poplatek účtován. V případě chybné rezervace a jejího storna v časech,
kdy je účtován storno poplatek, může Zákazník podat písemnou žádost na
fithousekm@gmail.com. o neúčtování storno poplatku. Fithouse následně
posuzuje oprávněnost žádosti Zákazníka.
VII. Ochrana osobních údajů
1. Při zpracování osobních údajů se Fithouse řídí nejen podle zákona č.
101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale nakládání s osobními údaji
přizpůsobujeme i Nařízení (EU) 2016/679, tj. obecnému nařízení o ochraně
osobních údajů, které je účinné od 25.5.2018 a je všeobecně známé pod
zkratkou GDPR. Prohlášení o zpracování osobních údajů je k dispozici v
sekci „Soukromí“ na adrese fithousekm.cz/rezervace.
VIII. Závěrečná ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky Fithouse jsou účinné od 11.11 . 2019 a jsou k
dispozici na recepci Fithouse a na internetových stránkách Fithouse.
Mgr. Martin Ničajevský, provozovatel
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Provozovatel Fithouse Kroměříž, IČ 09200291, Mgr. Martin Ničajevský, se
sídlem 17.listopadu 4017/2, Kroměříž 767, e-mail: fithousekm@gmail.com,
tel.: 775178195 (dále jen „Fithouse“ nebo „prodávající“), vydává s
účiností od 11.11. 2019 tento reklamační řád pro účely prodeje zboží
(dále jen „Reklamační řád“):
I. Všeobecná Ustanovení
1. Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek Fithouse.
Reklamační řád stanovuje postup při reklamaci zboží či služeb
zakoupených ve Fithouse. (dále jen „zboží“ či „výrobek“).
2. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu, mají přednost před
definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud tento Reklamační řád
pojem nedefinuje, použije se definice pojmu uvedená v Obchodních
podmínkách. Pojmy neuvedené v tomto Reklamačním řádu či Obchodních
podmínkách se vykládají ve významu podle platné právní úpravy České
republiky.
3. Zákazník (dále také jako „kupující“) je povinen seznámit se s tímto
Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží či
služby.
II. Reklamace
1. Prodávající odpovídá za vady zboží nebo služeb, které se projeví v
zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne převzetí zboží či
poskytnutí služby (dále též jen jako „záruční doba“, „záruka“ nebo „doba
odpovědnosti za vady“).
2. Dojde-li ke zrušení sportovní akce, na které si zákazník již zakoupil
vstupenku, bude Zákazníkovi vráceno vstupné na základě zákazníkem
uplatněné řádné reklamace.
3. Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době jejího trvání a
bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl vadu,
kterou na zboží/službě shledal.
4. Kupující je povinen pro účinné zahájení reklamačního řízení předložit
doklad o koupi zboží/služby nebo jiným způsobem prokázat vznik smluvního
vztahu.
5. Místem uplatnění reklamace je Fithouse Kroměříž, přičemž reklamaci je
možné uplatnit osobně ve Fithouse nebo poštou či emailem.
6. Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva.
7. Tímto Reklamačním řádem nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke
koupi věci váží. Práva z vadného plnění je nutno uplatnit v souladu s
příslušnými právními předpisy.
8. Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak prodávajícímu vady na
zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis, který obsahuje datum
zahájení reklamačního řízení, specifikaci zboží/služby, označení vadné
vlastnosti, způsob vyřízení reklamace požadovaný kupujícím, termín
vyřízení reklamace.
9. Kupující má právo na řádné odstranění uznané reklamované vady. V
případě uznané reklamace se do záruční doby nepočítá doba uplynulá ode
dne uplatnění práva z vadného plnění až do dne, kdy kupující po skončení
opravy byl povinen výrobek převzít.
10. Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho zahájení,
a to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána, pokud se
prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační řízení
musí být ukončeno vydáním rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude datum a
způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době jejího
trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
11. Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatnit
reklamaci.
Mgr. Martin Ničajevský provozovatel
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
I. Obsah a účel dokumentu
1. V tomto dokumentu jsou obsaženy informace týkající se ochrany
osobních údajů poskytnutých klienty Fithouse Kroměříž a zájemci o naše
služby a produkty. 2. Účelem tohoto dokumentu je seznámit vás (subjekty
údajů) s vašimi právy a poskytnout srozumitelné informace o tom, jak
bude s osobními údaji nakládáno. 3. Vážíme si Vaší důvěry, se kterou nám
své osobní údaje poskytujete, a proto postupujeme při zpracování
osobních údajů nejen podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních
údajů, ale nakládání s osobními údaji přizpůsobujeme i Nařízení (EU)
2016/679, tj. obecnému nařízení o ochraně osobních údajů, které je
účinné od 25.5.2018 a je všeobecně známé pod zkratkou GDPR. Kliknutím na
číslo nařízení v předchozí větě se dostane přímo na text tohoto předpisu
a najdete tam i přesná znění právních ustanovení, na které v tomto textu
níže odkazujeme. 4. Obsah, který na vás v tomto dokumentu čeká: I. Obsah
a účel dokumentu II. Správce osobních údajů – kdo jsme a jak nás můžete
kontaktovat? III. Jaké osobní údaje zpracováváme a jak je získáváme? IV.
K jakým účelům osobní údaje zpracováváme, po jakou dobu a co nás k tomu
opravňuje? V. Zpřístupnění osobních údajů jiným osobám VI. Informace o
vašich právech v oblasti ochrany osobních údajů VII. Další důležité
informace pro uplatnění vašich práv
__________________________________________________________________________
II. Správce osobních údajů – kdo jsme a jak nás můžete kontaktovat?
Provozovatel Fithouse Kroměříž, IČ 09200291, Mgr. Martin Ničajevský, se
sídlem 17.listopadu 4017/2, Kroměříž 767, e-mail: fithousekm@gmail.com,
tel.: 775178195 (dále jen „Fithouse“)
III. Jaké osobní údaje zpracováváme a jak je získáváme?
Zpracováváme údaje, které nám sami poskytnete. V konkrétních případech
může jít zejména o poskytnutí údajů vyplněním registračního formuláře na
recepci Fithouse, poskytnutí údajů při přípravě smluv a souvisejících
dokumentů a v souvislosti s realizací smluv (tj. v souvislosti s dodáním
zboží, poskytnutím služeb), při osobním kontaktu, telefonicky, písemně,
mailem nebo jinými komunikačními prostředky (sms zprávy, zprávy v
aplikacích typu skype, FB, messenger). Pokud pro zpracování některých
osobních údajů pro konkrétní účely zpracování musíme mít váš souhlas,
pak takové údaje k danému účelu zpracováváme jen s vaším souhlasem.
Údaje nám poskytujete zásadně dobrovolně, jen v některých případech
bychom vám bez poskytnutí údajů nebyli schopni poskytnout službu (např.
registrace ve Fithouse pro získání slevy ze základní ceny, zde jsou
určité vstupní údaje nezbytné, přístup do online rezervací) nebo dodat
objednané zboží (např. pokud jej máme zasílat na konkrétní adresu a tu
byste neuvedli), na to vás vždy předem upozorníme. Povinně nám údaje
poskytujete pouze v případech, kdy tak přímo ukládá zákon. Osobní údaje
mohou spadat do kategorie „běžných osobních údajů“ anebo může jít o
zvláštní kategorie údajů, tj. citlivé údaje, kdy pro jejich zpracování
právní předpisy stanoví přísnější podmínky. A. Běžné osobní údaje, které
zpracováváme: Jméno, příjmení, titul, adresa, datum narození, věk, IČ,
telefonní číslo, e-mail, IP adresu, cookies, informace o objednaném
zboží a službách, informace o tom, jaké zboží jste si od nás koupili,
informace o tom, jaké služby jsme vám poskytli, pohlaví, fotografie,
fotografie z našich živých setkání / videozáznamy z těchto akcí/. B.
Zvláštní kategorie osobních údajů („citlivé“ osobní údaje), které
zpracováváme: Nezpracováváme žádné zvláštní kategorie osobních údajů
IV. K jakým účelům osobní údaje zpracováváme, po jakou dobu a co nás
k tomu opravňuje?
Zpracování osobních údajů za účelem uzavření smlouvy a plnění smluvních
povinností Abychom vás mohli registrovat v databázi Fithouse, vytvořit
online účet, umožnit vám využívat rezervační systém, a vést i s tím
související komunikaci s vámi, zpracováváme tyto běžné osobní údaje:
Jméno, příjmení, titul, adresa, datum narození, věk, IČ, telefonní
číslo, e-mail. Právním titulem (oprávněním) pro zpracovávání těchto
údajů je přímo plnění smluvních povinností ze smlouvy uzavřené mezi
námi. Takovou povinností může být dodání služeb nebo zboží. Přitom
nemusí jít vyloženě o smlouvu uzavřenou v klasické tištěné podobě,
vlastnoručně podepsané. Může jít také o registrační formulář. K tomuto
účelu osobní údaje zpracováváme po dobu trvání smluvního vztahu mezi
námi. Po skončení smluvního vztahu jsou pak některé údaje uchovávány pro
účely plnění právních povinností nebo pro účely oprávněného zájmu, jak
se dočtete v následujících částech tohoto dokumentu. B. Zpracování
osobních údajů pro splnění povinností z účetních, daňových a dalších
právních předpisů Abychom dostáli povinnostem vyplývajícím z platných
právních předpisů, zejména v oblasti účetnictví, daňového práva a
archivnictví, zpracováváme tyto údaje: takové údaje nezpracováváme.
Doba, po kterou jsou údaje zpracovávány, je stanovena přímo příslušnými
právními předpisy, které nám povinnost jejich zpracování ukládají. C.
Zpracování osobních údajů pro účely oprávněných zájmů našich nebo třetí
osoby Oprávněný zájem může pokrývat celou řadu situací. Proto vás
informujeme o oprávněných zájmech, pro které osobní údaje zpracováváme:
• Oprávněným zájmem je ochrana a prokázání našich práv a právních
nároků, zejména z uzavřených smluv anebo způsobené újmy. Pro tyto účely
zpracováváme osobní údaje po dobu 4 let po ukončení smluvní spolupráce
nebo našeho posledního kontaktu, pokud k uzavření smlouvy nedošlo. Tato
lhůta je stanovena vzhledem k promlčecím lhůtám nároků se zohledněním
toho, že se o případném u soudu uplatněném nároku nemusíme dozvědět hned
v okamžiku jeho uplatnění druhou stranou. Pro tyto účely jsou uchovávány
údaje ze smluv a naší vzájemné komunikace.
• Oprávněným zájmem je dále přímý marketing. Pro zasílání obchodních
sdělení budeme zpracovávat tyto osobní údaje našich klientů: jméno,
příjmení, e-mail. Zasílání obchodních sdělení na váš mail můžete vždy
jednoduchým způsobem ukončit, a to způsobem, uvedeným v mailu. Pokud
bychom pro zaslání naší nabídky nebo informací o novinkách používali
klasickou tištěnou formu nebo telefonní hovor nebo některou z
komunikačních aplikací typu skype, messenger, i zde budeme respektovat,
pokud nám dáte vědět, že si další kontakt nepřejete. D. Zpracování
osobních údajů na základě vašeho souhlasu Pokud nám udělíte svůj
souhlas, budeme zpracovávat vaše osobní údaje k zasílání nabídky našich
služeb/produktů. Váš souhlas budeme k tomuto zpracování potřebovat v
případě, že nejste našim klientem. Pokud nám mimo to udělíte i další
souhlas, budeme zpracovávat vaše osobní údaje i k zasílání nabídky
služeb/produktů našich obchodních partnerů. Před tím, než nám váš
souhlas udělíte, budeme vás informovat o tom, jakých údajů a k jakému
konkrétnímu účelu zpracování se bude souhlas vztahovat. Svůj souhlas
můžete kdykoli odvolat. Pokud ovšem některé vaše osobní údaje
zpracováváme i na základě jiného právního titulu (viz pod písmeny A až C
výše), budeme pro tyto účely osobní údaje zpracovávat i po odvolání
vašeho souhlasu, protože k takovým konkrétním účelům souhlas nutný není.
V. Zpřístupnění osobních údajů jiným osobám
Se zajištěním některých našich smluvních nebo zákonných povinností nám
pomáhají další osoby, které jsou v pozici zpracovatelů. Zejména se jedná
o poskytovatele datových úložišť a softwarových aplikací. Se
zpracovateli máme uzavřené písemné smlouvy, ve kterých je sjednáno
plnění povinností v oblasti ochrany osobních údajů, aby vaše údaje
zůstaly v bezpečí. Aktuální seznam zpracovatelů: INSPIRE CZ, IČ 262
74728. Osobní údaje budou zpřístupněny i příslušným správním orgánům,
pokud nám takovou povinnost ukládá zákon (tj. zejména v případě
provádění kontroly, při které je daný orgán oprávněn předložení osobních
údajů vyžadovat).
VI. Informace o dalších vašich právech v oblasti ochrany osobních
údajů
Právo na přístup k osobním údajům Jde o právo na potvrzení, zda
zpracováváme vaše osobní údaje a pokud ano, pak na přístup k těmto
údajům a informacím o jejich zpracování. B. Právo na opravu osobních
údajů Jde o právo na to, abychom bez zbytečného odkladu opravili
nepřesné osobní údaje, které se vás týkají. S přihlédnutím k účelům
zpracování máte právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i
poskytnutím dodatečného prohlášení (ve kterém uvedete údaje úplné). C.
Právo na výmaz osobních údajů (právo „být zapomenut“) V případech
stanovených zákonem nebo GDPR máte právo požadovat, abychom bez
zbytečného odkladu vymazali vaše osobní údaje (v GDPR jsou důvody
uvedené v čl. 17, včetně uvedení výjimek, kdy se výmaz neprovede). D.
Právo na omezení zpracování V případech stanovených v čl. 18 GDPR máte
právo požadovat, abychom omezili zpracování vašich osobních údajů. E.
Právo na přenositelnost údajů Za podmínek stanovených v čl. 20 GDPR máte
právo získat své osobní údaje a předat je jinému správci. Je-li to
technicky proveditelné, máte právo požadovat přímo předání jinému
správci. F. Právo vznést námitku V případech, kdy osobní údaje
zpracováváme pro účely oprávněných zájmů, máte právo vznést námitku
proti takovému zpracování a pak nadále nebudeme údaje zpracovávat, pokud
náš oprávněný zájem nebude převažovat nad vašimi zájmy nebo právy a
svobodami. Pokud je oprávněným zájmem přímý marketing, pak má vznesení
námitky vždy za následek ukončení dalšího zpracování pro účely přímého
marketingu. G. Právo podat stížnost u dozorového úřadu Pokud se
domníváte, že dochází k porušování vašich práv v oblasti ochrany
osobních údajů, máte právo podat stížnost k Úřadu na ochranu osobních
údajů. Bližší informace o úřadu i ochraně osobních údajů naleznete přímo
na stránkách úřadu www.uoou.cz
VII. Další důležité informace pro uplatnění vašich práv
V případě, že budete mít další dotazy ke zpracování vašich osobních
údajů u nás, můžete nás kontaktovat na e-mailu fithousekm@gmail.com.
Zprávou na tento mail nebo zasláním písemného požadavku na naši adresu
uvedenou v úvodní části tohoto dokumentu, můžete také přímo uplatnit
vaše práva, o kterých píšeme v článku VI. Jen si dovolujeme upozornit,
že pro účely ověření toho, že požadavek je uplatněn opravdu přímo vámi,
vás můžeme poté ještě kontaktovat a totožnost a požadavek si přiměřeným
způsobem ověřit. Totéž platí i pro případnou telefonickou a obdobnou
komunikaci. Žádáme vás o tyto souhlasy: 1. souhlas se zpracováním
osobních údajů podle GDPR 2. souhlas se zasíláním reklamních sdělení
Souhlasy jsou uděleny na dobu 6 let. Aktuální znění tohoto dokumentu
naleznete vždy na stránkách www.fithousekm.cz/rezervace. Toto znění je
účinné od 25. 5. 2018.